15.46 - lite piggare he he

Nu känner jag mig lite piggare iallafall. Men inte helt okej. Har lyckats läst lite läxor iallafall, men inte mycket. Har tyska läxa tills imorgon som jag känner att det kommer gå så bra på alltså. Har inte tränat ett skit, för jag blir bara snurrig av allt. Om ca 1-1,5 timme ska jag åka på kalas, fram tills dess tänkte jag läsa lite tyska och kolla på PH finalen! När jag kommer hem tänkte jag läsa lite fysik och tyska. Låter kul va? Nej inte direkt.
Ha en fortsatt fin onsdag så hörs vi ikväll efter kalaset!
Imorse
Nu, hehe lite piggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0