16.45 - en fin vän!!

Jag är hemma nu igen, eller ja det har jag vart i lite över en timme ungefär. Jag hittade faktiskt inget idag, men så är det alltid! När man väl har pengar då hittar man ingenting, men när man inte har pengar då hittar man hur mycket som helst! Ska iallafall åka till Falun med mamma imorgon, och då kanske jag hittar något! :P
Jag fick en super cool och fin present utav min underbart fina vän Ebba idag! Ett graffiti nagellack! Hade tänkt köpt ett sånt idag, men då fick jag det av henne som present! Hon är så fin så!! Tuuusen tusen tack Ebba!!!♥
Vi tog oss en fika med morotskaka och grejer idag. Så sjukt gott!
Lite senare ikväll ska jag bowla med Sofia och Emma! Det ska bli riktigt kul och dom ska få åka på storstryk!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0