19.19 - text, text.

Tjenare! Nu är jag hemma igen efter en väldigt rolig dag med Jullan Bullan. Vi drog till Kupolen (ha ha ovanligt...) men jag hittade inget, inte för att jag letade efter något men ändå. Snackade och skrattade var väl ungefär det vi gjorde.
Nu har jag iallafall hunnit slänga i en tvättmaskin. Första gången under hela mitt liv jag gör det. Så jag hoppas inte kläderna är så små så dom passar barbiedockor när jag tar ut det sen. Haha! Men det ska nog gå bra!
Duktig som man är ska jag nu ställa mig i köket och laga lite mat. Efter det ska jag kolla igenom vad som behövs i skolväg, efter det hoppar jag in i duschen, och sen njuter av några o.c avsnitt! Jag sov så lite inatt, så tänkte försöka sova i tid idag. Haha, jag vet att bloggen suger rumpa just nu, men livet är för bra för att sitta inne å tröka vid den här dumburken, men jag hoppas jag får lite mer inspiration snart iallafall. För just nu står det bara still, och ni får bara "hej idag har jag............"inlägg och det är inte speciellt kul och läsa. Men HEJDÅ fan så jag babblar.
Viiilken fin dagens jag bjuder på!! Fast ne...

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: haha, ååh, ja (A)

2010-09-06 @ 20:15:21
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0