19.27 - titta så musi pusit jag har det

Jag fick ett ryck och (jaa lyssna noga nu!) städade lite på mitt rum. Jaa kan ni fatta, ni hörde rätt! JAG Amanda Sten har städat på mitt rum. Det händer ungefär 2 gånger per år! Nu har jag fått det jätte mysigt här med tända ljus och mysbrallerna är på! Nu ska jag skriva upp allt jag måste få gjort denna vecka, sen ska jag äntligen lägga mig och skriva på min novell. Runt åtta tiden är det Ensam mamma söker, och efter det ska jag väl fortsätta antar jag? Jag ska bara vila upp mig inför den kommande prao-veckan som ska spenderas på ett Lekis, och jag antar att krafterna kommer behövas väl! ;-)

Kommentarer
Postat av: eba

sv: haha jag vet :):):) men bättre bild än ingen bild :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



damp :)

2010-09-26 @ 20:18:06
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0