21.15 - det tar aldrig slut

Det enda som snackas nu på tv, radio, tidningar osv osv är politik. Vart man än går så handlar det om just politik. Och det är just det jag har prov i imorgon. POLITIK. Det ska bli så jävla skönt på söndag när allt politik-snack är över. Vi har ju skolval på torsdag, och än vet jag inte riktigt vad jag ska rösta på. Men det lutar mer åt ett håll än det andra. Men väljer att hålla det för mig själv.
Nu är jag så trött på alla politik-program och allt vad det är. Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Eller jag måste packa väskan först. Imorgon är det äntligen onsdag, och näst sista dagen innan hela 3 dagars ledighet. Jag slutar redan tio i två imorgon, men resten utav kvällen ska jag bara vara hemma och fortsätta på min uppsats om partier, fysiken och glosor. Det ska bli ganska skönt att inte ha något sådär viktigt prov att tänka på. Men ändå så blir det plugg. Helgen kommer att vara mer än välkommen när den kommer kan jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0