21.22 - gott sov pussinussiii

Äntligen är jag klar med Folkpartiet också! Nu har jag "bara" två stycken partier kvar att skriva om, och dom ska jag göra imorgon. Nu sitter jag och försöker lära mig tyska glosorna. Men det går ju så bra! Haha är så jävla trött! Jag ska strax packa väskan inför morgondagens orientering och sen ska jag sova. Är så sjukt trött så det ska bli så skönt, och jag är så jävla trött, jag har försovit mig varenda dag i typ en vecka nu, förutom helgen då...;-)
Imorgon är det onsdag och jag slutar tio i två. Därefter ska jag bara vara hemma och skriva klart uppsatsen så jag kan lämna in den så snart som möjligt. Jag har även en hel del andra läxor som jag måste kirra. Men jag måste bara få säga det FYFAN VA SKÖNT DET KOMMER VA NÄR DEN DÄR JÄVLA UPPSATSEN ÄR INLÄMNAD!!! Då kan man bara fokusera på alla andra prov som kommer snart. (haha-.-) Imorgon kväll ska jag även ut och springa, måste ju börja för ryggen. För jag vill verkligen få bort smärtan jag har. Det går fan inte å beskriva hur drygt det är, och hur ont det gör!
Nej men hörni, eftersom jag bara blir hemma imorgon kan jag väl försöka blogga på lite. Om jag hinner vill säga. Men Gott Sov nu så hörs vi imorgon efter thaa skååål.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0