21.27 - godnaaatt

Hej! Åå jag har så jävla ont i ryggen att jag knappt kan gå, men det är bra! Jag är verkligen helt slut i benen och i kroppen. Så det ska bli äckligt skönt med lite sovmorgon (och då ska jag även komma ihåg att ställa klockan.........) imorgon. Nyss chillade jag med brorsan i soffan och kollade på Idol. Jätte skönt att inte sitta med näsan i skolböckerna för en gångs skull liksom. Men jag ska väl strax hoppa i säng och titta på oc om det inte blir en hockey match innan. :P
Imorgon är det fredag och vilket innebär HELG. Fan va underbart. Även om jag bara ska ta mig en sovhelg. För det har jag typ inte gjort på 1000 år. Behöver också plugga. Men sånna helger får det vara ibland. Fast ååååå vad jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden en vecka. Det hade vart så jävla äckligt nice!
Granny♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0