21.44 - GLAAAAAAAAD!!

Det sket sig med att springa... Hann helt enkelt inte. Jag vet det låter hur töntigt som helst, men jag hade hur mycket plugg som helst, och nu är jag äntligen klar med min uppsats!! Känns så jävla skönt! Imorgon ska mamma ta och skriva ut den så kan jag lämna in den på fredag sen! Glosorna håller jag på att ta itu med nu.
Jag är på så jävla bra humör så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allt bara flyter på för tillfället och det känns så jävla bra. På mitt SO prov vi hade förra onsdagen (om jag inte minns fel?) fick vi tillbaka idag och jag fick 67p av 70 möjliga! Vilket jag känner mig skit nöjd med! :D
Nu ska jag iallafall strax hoppa in i duschen, och sen ska jag packa väskan inför morgondagens idrott och orientering. Jag har även träning imorgon som börjar halv fem, SISTA!!! :( Men efter det ska jag hem snabbt och duscha å lite sånt, sen ska jag åka till Kupolen för dom har kvällsöppet imorgon. Jag ska köpa en sjal och om jag kanske hittar något annat tjusigt. Men jag hör väl av mig imorgon efter skolan. FAN vad jag ska sova gott inatt. Gör det ni med! Kom ihåg hur fina ni är allihopa!♥

Den här låten gör inte en på sämre humör iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0