22.13 - hooomee

Tog en sväng förbi farmor såhär på kvällskvisten. Nu sitter jag hemma igen och är så jävla mätt så jag knappt kan röra mig. Sitter och lägger upp lite finfina bilder på fejjan som alla kallar det. Och ville bara säga TACK till alla fina människor, nya främlingar till gamla underbara vänner. Ni har verkligen gjort min sommar så sjukt bra! Nu återstår en äcklig, dryg, ful, kall vinter tills nästa sommar. Som jag längtar till så det inte finns ord. Men jag överlever väl, hoppas jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0