22.31 - jag blev typ glad

Jag känner ett lyckorus bara strömma igenom kroppen när jag nyss tittade på peace and love's hemsida och såg att snart skulle datumen komma ut om när nästa års p&l kommer att vara!!! Det typ gjorde min dag idag. Har verkligen inte gått nå bra. Satt och letade info om de där jävla Centerpartiet i typ 2 timmar utan att hitta något. (nästan iallafall) Så nyss va jag ganska förbannad, men kände snabbt att det gick över till lycka när jag läste det där.:D
Imorgon kommer jag nog inte hinna uppdatera så mycket (typ som idag då...) för imorgon ska jag nämligen ha kalas! Hahah jag vet att det låter töntigt, men hela tjocka släkten kommer imorgon eftersom jag fyller år på fredag!:D ÄNTLIGEN får jag cykla utan hjälm lagligt!!!! Stolt och stor jag känner mig! Haha skoja! Nej men ska väl försöööka hinna skriva något iallafall, trots att dom blir sååå intressanta, men bättre än inget. Jaja nu måste jag sova. GODNATT GOTT SOV MINA FIIINA!!
Ni två är myyycket fina tjejer som betyder myycket för mig. Ni är underbara tjejer!♥
(och jaa tänk bort den där snubben!!! hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0