22.46 - glad tjej med tejp på axlarna

Haha NU är jag hemma från Kupolen. Eller ja jag har käkat lite också. Men jag är verkligen helt slut i fötterna efter först träning och sen typ 3 timmar på kupolen... Hahah! Men jag hittade jätte mycket fina saker där idag! Först hittade jag ett par typ gröna byxor från H&M för 299kr som jag verkligen fastnade för! Sen en brun och vit randig t-shirt med halvlånga ärmar för endast 99kr!. Sen köpte jag även en huur mysig sjal som helst, precis så där tjock och stor som jag ville ha den! Sen fick även äntligen ett par cykelbyxor följa med hem!
Så just nu är jag så jävla nöjd!! Förutom att det var hål i t-shirten som jag inte såg förens jag kom hem, så mamma ska byta den imorgon! Jag har även hittat kameran jag letat efter ett bra tag till ett bra pris. Så nu ska jag fundera på om jag ska slå till eller inte! Det återstår att se...
Nu är jag verkligen sjukt trött. Så jag ska hoppa i säng nu. Har sovmorgon imorgon, vilket känns jävligt bra! Så nu ska jag bara ta mig till sängen. Hah godnatt mina finisar! Vi hörs imorgon, då kan jag även visa er allt jag köpte! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0