23.41 - intressant........

.... Nej inte direkt va.... Hehe kommer inte på något skriva om alls. Det står helt still i skallen på mig. Så tänkte bara berätta att det tyvärr inte blir bättre imorgon heller. För då slutar jag kvart i tre, och efter det (som planerna ser ut nu iallafall) så ska jag träffa Jullanbullan!!! :P Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det löser sig. Man har aldrig tråkigt med den bullan så det blir perfekt! Så tänkte bara skriva att ni ska sova så super gott, och ha en riktigt fin måndag. Så hörs vi på kvällen! Pussinussi gott sov!
Hahahahahahahaha vilken ny bild jag hittade!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0