16.45 - kul liv jag har

Sitter här och skriver uppsats. Det är så kul!!!!! Alltså grejen är den att egentligen är det inte svårt, men det blir så sjukt svårt, för man vet inte hur man ska formulera orden rätt så det blir en bra sammanhängande text. Det ska bli sååå skönt sen när den här skiten är över!! Och på tal om över, så gick provet helt okej bra idag!! Eller helt okej bra för att vara mig! Eller det kändes så iallafall! Haha! Vem fan bryr sig liksom? Nej bäst jag fortsätter skriva så jag blir klar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0