12.28 - sova länge

Godmorgon!

Hade ställt klockan på tio, men när den ringde var jag helt död för någon random väckte mig inatt och höll mig vaken till någongång efter tre.. Så stängde av den och somnade om. Vaknade tjugo i tolv istället..

Nu ska jag skriva klart sista läxan till rapporten, och när jag är klar med den hoppas jag alla stora moln försvunnit som är på ingång så jag kan gå ut och lägga mig i solen en stund. Senare ikväll ska jag hem till min syster!

Det är galet vad den här låten satt sig! Har haft den på hjärnan i flera dagar nu......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0