14.19 - jävla IDIOT




Detta är förfan helt jävla sjukt! Jag vet att det är uppmärksamhet hon vill ha. Men man kan inget annat än bli förbannad! Människan "Jannica" är totalt jävla pantad i hela huvudet, och så förbannat avundsjuk så det är riktigt pinsamt. Varför inte vara glad för någon annan? Det är väl roligare om man uppmuntrar tjejer som lyckas här i livet?

Min personliga åsikt är att försök få ett eget bra liv innan man börjar klanka ner på andra! Människan är ju helt jävla tom i huvudet. ÅÅÅÅÅÅ vad arg jag blir!!!!!
Och som en lärare sa till mig "man får tänka och tycka vad man vill, men man får inte säga vad man vill"

Ni kan läsa hela artikeln HÄR

Kommentarer
Postat av: Yasmine

127 timmar har redan varit med i dagens film, så jag ger dig en ny chans att tipsa om en ny film :)

2011-04-13 @ 15:39:15
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Vad är det där för en Nolla? Den där Jannica?

Jag tycker att hon är en riktig nolla.

2011-04-13 @ 16:18:03
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0