15.50 - livet leker jao


Efter två timmar i solen, och lite fotboll med min bror ska jag nu återta min fina plats i soffan och slå på en film. Jag vet att det är helt stört att ligga inne och glo på film en sån här underbart fin dag, men solen är ju skitstark nu, och det är jättefarligt att bränna sig.. Så jag vill inte riskera att bränna mig, och jag har ju fått lite färg iallafall!:) Och man tjänar ju inget på att ligga och pressa i flera timmar nu bara för att solen är framme.. Den kommer ju faktiskt igen! Även om man inte vill något annat just nu.. Men var rädda om er!!! För det är faktiskt inge kul alls att bränna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0