17.14 - perfekt dag

Viilken dag!! Har vart så himla skön! Vi sket i Falun och hängde på en uteservering i Torsång vid vattnet istället. Så jäkla skönt! Kom hem för ungefär en timma sen och har precis duschat. Vi har ju "fest" nummer två idag, så gästerna kommer om 50 minuter. Ska gå och göra mig klar nu. Om jag blir hemma hela kvällen eller om jag åker iväg en sväng sen får vi se. Vi hörs lite senare iallafall! :)

Har bytt om till lite mer somriga kläder. Det är galet vad vädret är underbart! Det är verkligen sommarväder fast det bara är April!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0