18.30 - hottie.... NAAAAT

Hejhej!

Kom nyss hem från Emmis. Har varit där hela eftermiddagen. Vi har bakat och chillat en massor. Ebbis åkte hem lite tidigare, men jag och Emma fortsatte chilla lite. Men nu är jag hemma efter en näradöden-cykeltur hem! Världens jävla motvind + uppförsbacke...

Nu ska jag äta lite, sen ska jag kaaanske ut och göra en sak. (hemligt ehehhehehehehe) och sen funderar jag fan på att färga håret. SKA JAG ELLER SKA JAG INTE???? Det är frågan mina vänner, vi får se ikväll hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0