20.20 - hejdo

Kom nyss hem från träningen. Så galet skönt att vara ute på gräs igen!! Har längtat som bara den!

Då var denna måndag gjord också.. Fyfasiken vad den var dryg!! Så himla många lektioner.. Men nu är det över. Imorgon är det tisdag och då slutar jag tidigt, sen har jag inget inplanerat på hela dagen! Om det är fint väder tänker jag lägga mig ute och sola. Skulle ju träna men jag känner att jag behöver vila en dag. Hela veckan är ju upptagen sen!

Men jaja, nu ska jag hoppa in och ta en dusch, äta lite, titta på något avsnitt av den nya serien Wildfire som jag börjat titta på. (inte ny då, den är as gammal, men för mig är den "ny") Sen 22 är det ju BB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0