20.46 - min kärlek till Bruno Mars är enorm

(taget från Kenzas.se)


Vad pratade du och Bruno Mars om?

Svar: Allt möjligt.. Han sa att han helst ville att jag inte skulle blogga om kvällen, så jag respekterar det. Men jag kan avslöja att han sa att de kommer till Sverige och spelar om 2 månader! Hoppas verkligen det blir av!

 

Detta är typ förbra för att vara sant! Tyvärr tror jag att han säkert kommer komma hit och spela på typ Berns eller något liknande såntdär. Men jag fortsätter drömma om att han kommer spela på P&L 2011. Ni förstår inte hur mycket det skulle betyda för mig. Bruno Mars är verkligen min idol nummer ett. Han är en jävla AMAZIIIIING (just the way you aaare) han sjunger så fucking jävla bra och han är så fucking jävla snygg. GE MIG BRUNO MARSSSSS!!!

Ni ser och hör ju själva. En vacker dag ska jag stå där i publiken och skrika mig hes till JUUUUST THEEE WAAYY YOU AAAARE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0