22.06 - oavgjort

Åååh äntligen hemma! Matchen slutade 2-2 så det är skönt. Nästa gång blir det vinst! Fick en ganska rejäl smäll i ryggen så känner mig inte speciellt bra. Ska dyka ner i soffan nu på en gång. Är totalt slut! Det är så underbart när man spelat match och är helt slut, så kommer man hem nyduschad och bara slänger sig i soffan.

Imorgon ska jag först bara ta det lugnt, (förhoppningsvis i solen) sen runt fyra ska jag iväg på Brage-Värnamo. Det blir en skön måndag! Men nu blir det soffhäng. Hoppas ni har det bra! Jag själv lever livet ute i solen, fan va härligt det är!!!!
Godnatt med er!

Bildbrist som vanligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0