22.49 - underbart

Nu ska jag gå och ta mig en dusch och sedan lägga mig och läsa lite i min bok som jag lånat av Emma. Jag hinner så sällan läsa på kvällar, för jag brukar komma så sent i säng, men idag slutar ju BB tidigare + att man är alltid pigg eftersom man sover så länge på morgonen.

Vill bara tala om för er att min bloggning i veckan kommer suga apballe. Imorgon slutar jag kvart i tre, sen har jag träning klockan sex. På tisdag ska jag försöka gymma. På onsdag är det krattning + träning direkt efter det. På torsdag fyller pappa år. Då ska vi fira honom. På Fredag kommer hela tjocka släkten. På Lördag kommer några kompisar, söndag har jag match igen. Det är något varje dag. Egentligen skulle jag haft match på fredag med, men då kan jag ju inte vara med eftersom vi ska ha kalas/fest.
Jaja nu; godnatt!!♥♥

Btw, vilken underbar dag det har varit idag!! Nu dröjer det inte länge tills man svettas runt i shorts och linne. Jag har liksom solat i linne och byxor uppdragna till knäna idag, och det är April! Helt underbart. Låt det vara såhär tills September!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0