det är ju redan augusti!

Vart har denna sommar tagit vägen egentligen?? Snart är det ju höst för sjutton gubbar!

Uppe i tid idag iallafall! Känns rätt bra faktiskt. Har redan hunnit laga två par shorts, ätit frukost, duschat, raka benen, klätt på mig och sminkat mig. Och klockan är tio i ett. Vanligtvis brukar jag ju nästan ligga i sängen vid denna tid!

Haha snart iallafall kommer väl Emma hit, vid två kommer killarna och hämtar upp oss och sen bär det av mot Rättvik. Spännande spännande. Solen skiner som vanligt idag, så det blir nog en himla mysig dag. Vad ska ni göra?

Hoppas ni får en fin dag iallafall. Bilder och sånt kommer väl hoppas jag. Hejdåååååååååå

You make me smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0