död och teater

Härligt att jag la mig halv sex(!!) imorse och att jag inte vela något annat än DÖ "imorse" när mamma väckte mig klockan två. Blev lite bråttom, hoppade in och tog en snabb-dusch och sen var det teater med familjen som stod på schemat. En släkting till mig var med och spelade. Alla var verkligen jätte duktiga, fast det var nog inte riktigt min typ av "stil" eller vad man ska kalla det. Hur som haver, nu väntar jag på MAAAT, (är döhungrig) och sen är jag rätt sugen på filmkväll i soffan med chips och kall cola. Men om det blir det får vi väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0