freeeeeedaaaaaaag

Idag känner jag mig piggare. Har sovit bra och tankarna som snurrade runt som en studsboll i mitt huvud igår har lugnat sig. Vilket är en jäkla tur, för idag är det freeeeeeedag!! Planerna vi hade har dock blivit lite ändrade. Men det blir iallafall grillning hos Emma med fina människor. Sen får vi helt enkelt se vad som händer.

Eftersom solen skiner och jag ska strax iväg blir detta de enda ni hör från mig idag. Sommarlovet är snart slut och jag ska ta vara på den tid som är kvar. Så är det bara. Datorn finns ju kvar så det hinner jag med senare. Sååå, ha en fin fredag, så hörs vi nog imorgon. :)

En bild från en fisketur vid älvkantn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0