mysig dag med en bästa vän♥

Jag mår fortfarande inte helt bra. Har sovit 6 timmar dom två senaste dygnen, partat lite för hårt och inte tagit det lugnt en endaste sekund. Jag försöker verkligen ta vara på dom sista dagarna nu på sommarlovet. Men det sätter ju sina spår...

Jag och Ebba tog oss iallafall en spontantripp till Stockholm imorse. Tio över sju begav vi oss av mot storstaden, och kom hem för lite mer än en timma sen. Hade verkligen en supermysig dag, trots att jag är totalt slut. Vi åt iallafall god lunch och strosade runt i affärer. Fick med mig en tröja/linne hem och är sjukt nöjd med det.
Nu ska jag powernapa lite innan jag möter upp E & E för att smida planerna inför morgondagen. Det blir alltså lugnt ikväll, imorgon är det ju Björn och då vill man ju vara på topp!

Annars har jag inget mer att säga just nu, mer än att vi hörs när vi hörs. Dvs när jag har fått sovit och känner mig piggare!

Snodde bilden av Ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0