nattblogg

Blev en mysig kväll. Prat, häng, bakning, besök av killar och ännu mera prat och häng. Återigen, FAN vad jag älskar mitt liv. Ska gå och lägga mig nu, måste upp i tid imorgon och klippa gräs innan samlingen som börjar fem.. Match i Skäääve som gäller.

Men nu, några timmars efterlängtad sömn!! Vi hörs imorgon, sov gott!

Skulle inte sitta helt fel med lite sol, värme och bad igen. JAG VILL INTE ATT SOMMAREN SNART ÄR SLUT!! Herregud, jag börjar skolan om 14 (13) dagar, jag får paniiik!! Jag är inte redo än ju! :( Jag är iallafall glad att jag har Björn och Granny kvar, och sen alla Haga- och Soltorgsfester att se framemot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0