snabbt

Shit! Mamma väckte mig vid ett idag, var helt DÖD. Fick bråttom, hoppade direkt in i duschen och nu ska jag strax iväg på fotboll. Har match idag, men jag är inte med. Men jag ska iallafall sälja fika så lär dit ändå. Senare ikväll blir det nog att träffa E&E. (SAKNAR ER!!!) Jaja vi hörs mer senare!!!

Hade en super mysig kväll igår. Sjukt god mat, skratt, kubbspel och massa fika och godis. Sedan slocknade jag i mormors soffa vid tio/halv elva.. Kom hem vid halv tolv kollade några avsnitt Gossip Girl och sen slocknade jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0