söndag, två dagar kvar tills skolan börjar.. hjälp

Idag är allt än pigg. Haha åå.. Vaknade klockan två idag.. Men men, hade en grym kväll igår. Öste på som aldrig förr! Dansade och sjöng som aldrig förr till snygg-Björn, sen dansade vi rövarna av oss på "efterdiscot". Bra avslut på detta sommarlov.

Ska hoppa in och ta en dusch strax, hoppas att mitt huvud kan bli lite normalt. Har sån sjuk huvudvärk idag så vill typ kapa av mig huvudet.. Känner mig helt seg också.. Men hoppas en ipren/alvedon hjälper!!

Öste till Björn nästan längst fram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0