stressigt jao

Hello!

Det är helt sjukt att jag måste ställa klockan på halv ett, och att jag är helt död när jag vaknar.. Snacka om vänt på dygnet.. Och skolan börjar om 1,5 vecka.. Kult.

Idag är det måndag och jag har en massa saker att fixa. Först ska jag hem till Emma och hämta lite saker, sen förbi Ebba, sen cyklar vi alla hem till mig, måste planera tis, ons och torsdag. Vi ska nämligen bosätta oss i skogen, hihi. Sen måste jag och pappa åka och handla och efter det blir det Brage-Hammarby!

Världens absolut bästa tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0