vill döööö

Dööööööööööööö va trött jag är!! Vill typ bara såga av mig huvudet och dö för några sekunder. Kvällen igår hos Emma blev mysig och bra. Först åt vi glass, tittade på några avsnitt Andra Avenyn, åt popcorn, sedan satte vi oss ute på altan och spelade musik. Sen fick vi besök av killarna till fem imorse. Så vi la oss inte förens halv sex..  Jaja vi hade en väldans mysig kväll iallafall!

Kom hem för ca en timma sen, har hunnit tagit mig en dusch. Ska äta lite mellis (frukost) nu. Vid frya ska jag iväg med familjen till min mormors särbo på middag med mina kusiner. Antingen suger det apröv, eller så blir det mysigt. MAAAAT får jag iallafall!!!!

Emma körde hårt igår...... (FAAAAAAAAST)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0