Dag 4 - Mitt liv just nu

Hehe, ja.. Känns som ni vet mitt liv ganska bra just nu. Jag lever livet. Trivs som fan i skolan, lär mig sjukt mycket (karaktärsämnen alltså.. dom andra är det sådär med. hehe) Jag partar med fina människor på helgerna, och oftast Idolkvällar på fredagarna. Jag mår överlag sjukt jävla bra, men visst har jag dagar då jag tänker liiite för mycket. Har de senaste månaderna tänkt på tok för mycket... Men men, jag har iallafall världens bästa vänner. Jag har världens bästa familj och jag älskar livet. Det räcker för mig. Slänger in lite bilder sålänge









Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahaha! asså dom där jääävla korvarna!

2011-12-08 @ 21:05:09
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0