Den årliga listan, snart är du slut 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Omg, om jag gjorde. Helt klart det galnaste året hittills i mitt liv, och det absolut bästa.

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det gjorde jag. Mitt nyårslöfte var att inte ångra något jag gjort, utan ta lärdom av det. Har väl klarat det rätt bra iallafall.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix!

Vilka länder besökte du?
London i Juni och Turkiet i Juli.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja det är det.

Vilket datum från år 2011 kommer du att minnas?
Det är väldigt många datum, men sista April och P&L-veckan är väl några av dom.

Vad är det bästa som hänt dig år 2011?
Det har hänt jävligt mycket bra det här året, åh blir nästan lite tårögd!! Men jag måste nog säga att vi lärde känna grabbarna och alla dessa roliga fester, att jag började gymnasiet och att jag lärde känna min fina vän Malin!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är jag väl nästan jämt, men inget speciellt så. Hoppas jag slipper också!

Bästa köpet?
P&l-biljett

Vad spenderade du mest pengar på?
Haha får man passa?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gjorde mig gladast.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
SKRILLEEEXs alla låtar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Myyyycket gladareee. Typ aldrig mått såhär bra som jag gjort detta år. Dock har även jag mina dalar som ni kanske märkt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på chanser när man väl hade dom, annars är jag jävligt nöjd.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Absolut ingenting faktiskt. Det jag gjort förmycket har jag lärt mig att göra det mindre.

Hur tillbringade du julen?
Med min fina familj, farmor, mormor och pappas kusin!

Blev du kär i år?
Nej, inte kär.

Favoritprogram på tv?
Har tyvärr inget.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett väldigt starkt ord, men tycker mindre om, ja.

Bästa boken du läste i år?
Vet inte om jag läst nån bok iår.. Haha!

Största musikaliska upptäckten?
SKRILLEX

Något du önskade dig och fick?
Ja, alla fina julklappar och en massa massa mer!

Något du önskade dig men inte fick?
En TV hade ju setat fint.. ;-)

Årets bästa film?
Breaking Dawn kanske? Nej jag vet inte..

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Haha omg... Först lite äventyr med mina girls, sen mötte vi upp grabbarna och chillade i Ules epa och pratade :) Hade en "födelsedagsfest" helgen efter istället som var desto rivigare. OMG va kul vi hade!!

De bästa nya människorna du träffade?
Malin och alla grabbarna!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Det som känns bra och det jag gillar.

Vad fick dig att må bra?
Min familj, Emma, Ebba, Malin, grabbarna, alla andra vänner, p&l, alla roliga fester osv osv

Vilken kändis var du mest sugen på?
Alex Pettyfer och Liam Hemsworth!!!!

Vem saknade du?
Det finns många..

Favoritmånad?
Har nog ingen speciell, men från från Maj och till typ Oktober/November har varit helt AMAZING.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det gör det. Dom senaste månaderna har varit lite upp och ner, lite mycket tankar och lite väl mycket kaos. Lite mer klarhet i saker hade inte skadat. Men jag ska inte klaga, jag har världens bästa liv ändå.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0