GOTT NYTT JÄVLA ÅR!

Har hunnit med en sväng till Kupolen med pappa, övningskört och chillat framför TV:n hittills idag. Nu håller jag på att måla naglarna. Tog mig nyss en jävligt skön dusch också. GAAAH va taggad jag är!!
Kvällen börjar hos mig, middag från Coco-Thai tillsammans med Emma, Ebba, Jonas och bror min. Lite senare ikväll drar vi oss hem till Joel för att fira in det nya året tillsammans med finaste grabbarna!! Lite drinkar och trevligt sällskap kan inte göra kvällen dålig. WEHÅÅ
Planen är att ta nattbussen hem och hem till Jim en sväng innan vi traskar hem med våra egna ben, om den håller, ja det får vi se imorgon. Nu ska jag iallafall ha en jävligt rolig nyårsafton med dom finaste vännerna. Ha det ni med, och var rädd om er. PUSS PUSS PUSS VI HÖRS NÄSTA ÅR!

Bild lånad från Dempas facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0