jag tänkte också köra en 19-dagars

Jag tänkte också köra på en 19-dagars bloggsak. Eftersom jag har otrolig bloggtorka är väl det roligare än inlägg som leder "hej idag har jag vart i skolan nu ska jag powernapa sen dö hejdå". He he ni hajjar grejen? Vi börjar imorgon. Nu kör vi! :)

Ni kommer att hitta följande inlägg i min kategori 19 dagar.

Dag 1 - Om mig själv
Dag 2 - Mina drömmar

Dag 3 - Det här åt jag idag
Dag 4 - Mitt liv just nu
Dag 5 - Min bästa vän
Dag 6 - Det här hade jag på mig idag
Dag 7 - Detta ångrar jag
Dag 8 - Mina rädslor

Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Det här får mig att gråta
Dag 11 - Mina resor detta år
Dag 12 - Min dag
Dag 13 - Ett favoritminne
Dag 14 - Mina favoritskor
Dag 15 - Typ av killar jag faller för
Dag 16 - Min önskelista
Dag 17 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 18 - Sex saker jag stör mig på
Dag 19 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0