jahaja

Hade kunnat blitt en liten festlig måndag, men mina vänner färskar som vanligt.......... Så sitter hemma forever alone å myspyser. Imorgon ska jag upp i tid och träffa fina Maja och Anna en sväng, innan jag ska gymma med min bror. På kvällen kommer min fina syster hit på middag och julfirande också. Ännu mera myspys! På onsdag ska jag övningsköra till Sågmyra och sen en sväng till Falun. Och på kvällen ser det ut att bli ferreee med min enormt saknade Malin. Torsdag å fredag vet jag ej, och på lördag är det nyår. Skönt att ha saker inbokade för att få dagarna att gå. Att sitta hemma själv är inget jag föredrar just i detta läge. Pöss

Detta gjorde min kväll, typ

Kommentarer
Postat av: Emma Emanuelsson

färskar? du vet att jag hade varit på om jag hade varit frisk!!

2011-12-26 @ 22:43:32
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0