Wuzzup med vädret likzåååm?

Onsdag onsdag, ännu en halv vecka har gått. Blir bara slöare och slöare i skolan. Idag har jag i princip spelat spel på engelskan. Typ det enda jag gjort. Inte bra inte bra, snart lov iallafall!

Ikväll ska jag och Emma ta en vända förbi Maserhallen och kika på Tomtebollen. Ska bli förjäkla kul att titta på alla fulla utklädda soltorgare som ska försöka sig på att spela fotboll. Kan bli väldigt kul att se! Får se när jag kommer hem.

Blev ändrade planer för imorgon. Jag, Maja, George och Kevin ska jobba på Julmarknaden i skolan. Så vi ska vara i butiken mellan 8-16 så där rök min sovmorgon... Kult! Jaja, vi höörs, nu ska jag powernapa innan jag tar bussen vid 5.

Det är helt vitt ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0