You Da One

Idag var det nog roligaste karaktärsdagen på länge, jag höll på att dö där ett tag. Både jag och Anna var så galet trötta att det hela började med att vi stog och sjöng opera. Allt från Justin Bieber till Katy Perry och Rebecca Black när vi vakuumpackade leverpastej liksom. Bara de säger väl en hel del. Haha!

Efter skolan mötte jag iallafall upp mina bästa tjejer för lite fika och snack. Himla mysigt! Shoppade lite kläder också. Kom hem med en ny kofta (jag HATAR ordet kofta, såå fult) och en ny mössa. Sen knyckte jag åt mig ännu en tröja av pappsen när jag kom hem. :-) Hehe! Kanske kan lägga upp någon bild på det senare i en "outfitbild". Så omig, men men. Jaja nu tänkte jag faktiskt krypa till kojs. Imorgon ska jag och Emma åka och kolla på Tomtebollen! Spännande :-)

Ni får en låt i brist på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0