12.48 - tur, otur

Så var bilden inställd igen. Slutade tio i tolv idag, inte helt fel om man säger så! Tyvärr glömde smartot jag själv kvar en sak i salen, så jag kom inte hem förens nyss. När jag kom hem fortsatte oturen, min brors bil har gått sönder igen. Så nu är det lite smått kaos hur vi ska göra med bilarna. Han jobbar i Falun och måste ha en bil, samtidigt som min andra bror också är i behov av bil. Men det löser sig, vi får rycka in farmor eller mormor! :)

Nu ska jag lägga mig en stund och kolla lite web-TV, innan jag och N ska åka och handla lite. Senare ska jag plugga till mitt musikprov, och sedan ska jag laga spagetti och köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0