15.20 - bästa bästa brunoo!

Hej svejs!

Tog mig en extra lång sovmorgon idag, så vaknade inte förens strax efter ett. Sedan dess har jag bara legat i soffan och kollat på film. Men nu har jag iallafall lyckats dragit mig upp och fått på mig lite kläder.

Jag har en lång lista att bocka av idag, innan päronen åker. Så det är väl lika bra att jag börjar med en gång. Ska försöka baka lite paj eller något liknande senare ikväll, som vi kan fika på. Mysig söndag! Vi hörs lite senare.:)

Jag tröttnar aldrig, du är bäst Bruno! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0