18.18 - snart är jag fit for fight igen!

Hej! Dagen idag har vart lite mindre smärtfylld, men jag har fortfarande haft väldigt ont. Var nyss och hjälpte mamma och handlade. Med det jag kunde hjälpa till med vill säga.. Nu snart ska jag iväg på möte. Åå har verkligen ingen lust med det.. Hade hellre legat på soffan och ätit godis och kollat på nån bra film och ta hand om mitt stackars finger, haha!

När jag kommer hem ska jag trösta smärtan med att beställa en ny mobil!!!:) Ska bli riktigt kul. En liten tröstpresent till mig själv.
Jag ska försöka blogga mer, men det är lite kämpigt, eftersom jag nästan bara kan skriva med en hand, det blir bara fel om jag ska skriva med den andra handen.. Det har väl tagit mig kanske tjugo min att skriva denna text, som annars tar fem min.. Har jättesvårt att röra mitt finger. Så bloggningen får lida tills det att jag mår bättre. Men jag gör så gott jag kan. Nu; möte! Ha en fin fredagskväll så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0