19.37 - måååndag

Men hallå!

Då var måndagen återigen avklarad. Fast denna dag blev inte direkt en jobbig måndag som brukar vara. Har varit och kollat på bandy vid tunet, vi har väl inte jobbat sådär jättebra om man säger så, under dom lektioner vi hade idag. Jag har även gjort mitt gymnasieval. Herre min skapare, jag har verkligen gjort det där valet jag funderat på i flera år, det där valet jag haft sån ångest för såå många gånger. Men nu är det gjort, och jag känner mig supernöjd!:)

Nu ska jag lägga mig och kolla på Halv åtta hos mig, sen är det Familjen Annorlunda och 22 ikväll är det Big Brother. Jag skippar läxorna totalt idag, och det känns så galet skönt. Imorgon är det Dagen-D för mig, och förhoppningsvis har jag lite vett kvar i hjärnan och kan göra lite imorgon kväll. Vi hörs snart med lite recept och sånna grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0