22.50 - GODNATT

Det sket sig med Wallander. Haha jag bastade och duschade så länge så när jag var klar hade halva filmen gått! Så jag har setat och bara läst bloggar och kollat på massa saker till den där saken jag ska göra om ev. bara några dagar. Ååhh sikket pirr i magen jag har!!

Nu ska jag iallafall krypa till kojs och titta klart på den filmen jag påbörjade tidigare ikväll. Har väl sett den 12423434 gånger, så kan lika gärna se den 12423435 gånger.;-) Jag har en vecka framför mig med ungefär 1 miljon saker att göra. Så bäst jag sover i tid så jag orkar med allt. Det kommer kräva prestation, tid, ork, sömn och så kommer det vara massa nerver inblandat. Och det tar på krafterna!

Så vi hörs imorgon (om jag hinner) för jag slutar inte förens kvart i tre, och kvart i fem(?) ska jag iväg på ett möte. Jag står inför två stora val denna månad. Två val som kommer göra stor förändring i min vardag, men också mitt liv.
Jaja fan så jag babblar. Sov gott!♥

Heting

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: ååh tack, detsamma .. älskar dig med vännen!! <3

2011-02-07 @ 18:33:41
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0