22.55 - FILM

Igår kväll såg vi filmen 127 timmar. Jag måste säga att jag egentligen inte gillar sånna här typer av filmer. Så jag hade inga förväntningar över huvudtaget. Men jag blev faktiskt överraskad! Den var verkligen sevärd tycker jag. Det som gjorde filmen snäppet bättre är att den är baserad på verklig händelse. Och på något vis har dom verkligen lyckats med att få filmen att verka verklig. Om ni inte sett den, se den!:)

När jag vaknade imorse la jag mig direkt i soffan och slog på den här filmen. Den var också väldigt bra, men den är precis som alla andra filmer. Men ändå gillar jag den. Men somsagt, en helt vanlig film. Jag är glad att jag inte gick på den på bio, för det hade jag nog tyckt varit lite bortkastade pengar. Men att se den hemma tycker jag att man borde göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0