22.38 - ha en bra måndag!

Nu har jag äntligen lyckats skrivit klart första läxan till rapporten, och det känns som ett berg har flyttat sig från mina axlar. Nu har jag två kvar, men en den här veckan. Fast den känns inte lika ångestfylld, eftersom jag nu vet vad jag ska skriva om.

Hursomhelst, kvällen gick till att farmor kom förbi på universums godaste äppelpaj, och sedan dess har jag bara gjort massa läxor. Nu ska jag packa väskan inför imorgon, och sedan ta mig en lååång dusch. Sedan ska jag kolla på film och sedan ska jag sova.

Imorgon slutar jag ett, har dom två sista lektionerna inställda. Då ska jag hem, plugga lite och laga mat, sedan ska jag åka och möta Emma för att gymma, och därefter åker jag hem till farmor och sover kvar. Det var så himla längesen jag sov där, så det ska bli jättecosy! Men jag har dator hos farmor, så vi hörs väl imorgon. Sovgott och ha en fin måndag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0