13.48 - "godmorgon"

Vaknade för 40 minuter sen. Hade jättesvårt att somna igår, somnade inte förens efter fyra för att jag hade så ont i magen! Men just nu mår jag lite bättre iallafall, så det känns skönt!

Jag och pappa sitter just nu och kollar på resor. Vi ska åka någonstans i slutet av maj, och jag längtar som inibomben! Det ska bli så jäävla skönt att åka bort från Sverige och känna lite äkta värme!

Nog om de, nu blev duschen precis ledig, så jag ska hoppa in och ta mig en dusch. Ikväll får vi gäster också, kul!

En bild från senast när jag var utomlands, från strandpromenaden. Det var 30 grader varmt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0