16.41 - äntligen!

Nu är jag äntligen hemma från Falun, och jag hittade faktiskt lite saker! var år och dar sen jag köpte något sist känns det som. Med mig hem fick jag ett par nya jeans, en t-shirt och en tränings t-shirt. Jag var också och kollade på balklänning, och det fanns två stycken, av samma modell men olika färg som jag verkligen fastnade för. Jag ska kolla här i Borlänge, och sen om jag inte hittar någon här åker jag dit och provar. För den var verkligen en fin klänning!

Nu är jag skittrött hela jag, har en lätt huvudvärk också. Gick upp tidigt idag. Så ska lägga mig i soffan och kolla på lite oc avsnitt innan maten. Ikväll blir det flygande Jakob, mmmm!

Grön t-shirt från Vero Moda, Jeans från Lee och träningströja från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0