18.00 - nej jag har ingen bild

Hej!

Äntligen är det fredag, och jag har en hel helg framför mig! Det känns så himla skönt. Fast tyvärr har jag fått ont i halsen, och min förkylning håller på att ta om igen... Kul... Fast......

Hur som helst, ska hoppa in och ta mig en dusch, skippar bastubadet idag.. Känner inte att det är så bra för min förkylning just nu. Vet inte om det är bra eller dåligt, men jag skippar det iallafall. En dusch får räcka. Efter det intar jag soffan min och kollar lite The Hills avsnitt innan godispåsen åker fram. Nååjzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0