19.47 - stressigt

Hej bloggen! :)
Hur mår ni?♥

Jag själv mår väl helt ok. Jag har haft en sjukt stressig dag, men världens tyngsta huvud osv.. Har hjälpt min farfar med en massa saker, slängt sopor och kört lite saker till nya lägenheten. Har varit hemma hos farmor, som förövrigt höll på att bränna ner hela sin lägenhet, haha! Hela jag luktar fortfarande kanon mycket rök! Jag har varit och fixat med balklänningen, och nu försöker jag plugga tyska. Jag har biologiprov på fredag, som jag nästan inte kan något till alls. Snacka om att jag kommer behöva plugga skallen av mig imorgon! Därför lär jag mig glosorna nu, och sedan slappnar jag av i soffan klockan åtta framför Sveriges mästerkock. Sen ska jag ta mig en extra skön dusch, och sedan sova klockan typ halv tio. Imorgon väntar skola från tio i åtta till tio över tre, flera timmars plugg när jag kommer hem, och öppet hus klockan sex. Ingen vila här inte! På fredag ska jag gymma direkt efter att jag slutat, vilket är klockan tre, och på lördag kommer förmodligen Emma hit, eftersom jag är hemma själv. JAG VILL HA HELG!

Den här bilden, beskriver min känsla väldigt bra just nu..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0