20.42 - natti gotti sovi

Tog en paus för ett tag sen, kollade på veckofinalen utav Halv åtta hos mig och tog mig en skön välbehövlig dusch. Nu ska jag läsa klart sidorna om Islam, sedan kolla på ett tv program som börjar klockan 21. Sveriges maffia hette det om jag inte minns fel. Är så galet trött så kommer väl somna vilken sekund som helst. Men jag måste fortsätta plugga efter det. Känns som jag inte har pluggat ett skit, fast jag har pluggat i iallafall 2-3 timmar idag. Inte i sträck dock..

Nej men hörni, vi får höras imorgon istället. Då är det äntligen fredag och jag ska gymma direkt efter jag slutat, vilket är klockan tre. Så kommer hem imorgon kväll någon gång. Därefter funderar jag starkt på att ta mig ett bastubad och inpackning i håret osv. Det är något som verkligen behövs! Att sitta i bastun med en bra bok är bland det skönaste som finns. Jaja, godnatt, vi hörs imorgon fina ni. Ni är underbara!!!!


Allt för att fylla ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0